Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne  >  2017

wybrany kandydat: Joanna Pluta, Jeżów Sudecki 
uzasadnienie wyboru: Komisja konkursowa wybrała panią Joannę Plutę jako osobę spełniającą w najwyższym stopniu kryteria wymagane na stanowisku - specjalista ds. administracyjnych w Bursie Szkolnej Nr 1 w Jeleniej Górze.


Wytworzył: K. Raczek (17 października 2017)
Wprowadził: Krzysztof Raczek (17 października 2017, 13:47:17)



stanowisko:

specjalista ds. administracyjnych

miejsce pracy: Bursa Szkolna Nr 1 w Jeleniej Górze
termin składania dokumentów: 16 października 2017  14:00



Dyrektor Bursy Szkolnej Nr 1 w Jeleniej Górze ulica Jana Kilińskiego 5/7
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze
specjalista ds. administracyjnych
w wymiarze 1 etatu
1. Wymagania formalne
- obywatelstwo polskie lub  obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na tym stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- wykształcenie - minimum wykształcenie średnie, preferowane administracyjne lub ekonomiczne,
- umiejętność obsługi komputera, znajomość programów informatycznych, WORD, EXCEL, poczta elektroniczna,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  2. Zakres obowiązków:
•             prowadzenie całości spraw kadrowych placówki,
•             rozliczanie czasu pracy, opracowanie grafików pracowników niepedagogicznych, urlopy
•             sekretariat placówki, prowadzenie korespondencji, prowadzenie składnicy akt-archiwum
•             księgowanie wpłat/wypłat
•             wprowadzanie wpłat/wypłat na rachunkach Bursy
•             analiza wpływów na konto – opłaty młodzieży
•             wystawianie faktur za usługi
•             prowadzenie kasy, raporty kasowe
•             płace placówki
•             opisywanie rachunków
•             wydawanie zaświadczeń
•             rejestracja w pracowników ZUS
•             inne obowiązki zlecone przez dyrektora.
3. Warunki pracy i płacy:
Zatrudnienie na  czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym), wymiar czasu pracy 1 etatu. Wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. - Dz.U.2014.1786 t.j. z dnia 2014.12.11.
 
 4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
 
5. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny, 
2. życiorys - CV, 
3. dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia,
4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 
5. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
6. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy o Pracownikach Samorządowych - jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
 Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 16 października 2017 r. do godz. 14.00 - osobiście lub drogą pocztową na adres Bursy (Bursa Szkolna Nr 1 w Jeleniej Górze ulica Kilińskiego 5/7, 58-500 Jelenia Góra), lub mailowo – na adres:  bursa1@jeleniagora.pl.
Kandydaci spełniający wymogi niniejszej oferty zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej do 17.10 2017r. do godziny 15.00. 

Oferty nie zakwalifikowane będą do odbioru w siedzibie Bursy  do dnia 20.10.2017r.,  nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. 

Informacja o wynikach konkursu umieszczona będzie na stronie BIP Jelenia Góra .Dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 t.j. z dnia 2016.06.28) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24).


Wytworzył: Krzysztof Raczek (3 października 2017)
Opublikował: Krzysztof Raczek (3 października 2017, 14:00:42)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Raczek (17 października 2017, 13:47:17)
Zmieniono: Wprowadzono rozstrzygnięcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 220

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij