Strona główna > Przetargi > Aktualne > 2021 |
|
|
zamówienie na: |
Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze |
zamawiający: | Zespół Szkół Przyrodniczo – Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze, ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra |
tryb zamówienia: | zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | KG.271.1.2021 |
wartość: | do 130.000 złotych netto |
termin składania ofert: | 20 października 2021 12:00 |
wynik postępowania: | Rozstrzygnięcie w załączeniu |
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
Zamawiający:
Zespół Szkół Przyrodniczo – Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze, ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra
zaprasza do złożenia ofert na: wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego budynków
zarządzanych przez Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze - zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ppkt a i b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 784 z późn. zm.), zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy/wystawienia zlecenia do dnia 30/11/2021 r.
-
Termin otwarcia ofert: 20/10/2021 r. godz. 12:00. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą podlegały ocenie.
Zamawiający zastrzega sobie:
-
możliwość żądania od Wykonawcy w trakcie postępowania wyjaśnień w zakresie złożonej
oferty oraz uzupełniania brakujących dokumentów;
-
prawo do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
-
możliwość odwołania ogłoszenia o zamówieniu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn,
jak również prawo unieważnienia ogłoszenia o zamówieniu bez podania przyczyny,
-
skontaktowania się jedynie z wybranym wykonawcą, który złoży prawidłowo wypełnioną ofertę
spełniającą kryteria oceny oferty
-
Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert1:
1) Cena - waga 100 %
6. Wzór Formularza oferty - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
7. Warunki płatności – przelew 21 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury i dostarczonej do ZSPUiBS
8. Forma - sposób przygotowania/złożenia oferty*: Ofertę należy sporządzić w języku polski
1) w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej e-mail: zspu.jgora@gmail.com
2) w formie papierowej: złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie z opisem: Oferta w postępowaniu „ wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego
budynków zarządzanych przez Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze ” wskazując Nazwę i adres Wykonawcy.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Monika Momot – kierownik gospodarczy, tel. 75 75 474 32, mail: kierownikgospodarczy@zspu.jgora.pl
………………..…………………..……
data i podpis Dyrektora lub osoby upoważnione
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
pieczątka wykonawcy
Zespół Szkół Przyrodniczo – Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze
ul. Leśna 5
58-560 Jelenia Góra
FORMULARZ OFERTOWY
Znak sprawy: ___________
Nazwa Wykonawcy/Wykonawców: ____________________________________________________________________________
REGON: |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
NIP: |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
Pesel (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą): |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
Adres siedziby:
Kod pocztowy: ________________ Miejscowość: ____________________________________
Województwo:________________________________________________________________
Ulica_____________________________________ nr domu_________ nr lokalu___________
e-mail: ______________________________________________________________________
tel. _________________________________________________________________________
W
odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe w
ramach prowadzonego postępowania z wyłączeniem stosowania
przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych na zakup
dostawy/usługi/roboty
budowlanej*,
której przedmiotem jest: wykonanie
okresowej rocznej kontroli stanu technicznego budynków
zarządzanych przez Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy
Szkolnej
w Jeleniej Górze ,
oferuję
realizację zamówienia za cenę:
netto ____________ zł, słownie złotych:_______________________________________
+ ________% podatek VAT*,tj. _____________________zł
*(należy wpisać właściwą stawkę podatku VAT ustaloną wg
obowiązujących przepisów Ustawy
z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług – t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 2174 z
późn. zm.)
brutto ____________zł, słownie złotych: ______________________________________
-
Potwierdzam wykonanie usługi, roboty budowlanej, dostawy* do dnia ___.____._____r.
-
Oświadczam, że:
-
jestem / nie jestem2) czynnym podatnikiem podatku VAT,
-
sytuacja finansowa mojej firmy pozwala na realizację zamówienia na warunkach określonych Zaproszeniu do składania ofert,
-
uzyskałem/-am wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,
-
oferuję realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem,
-
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego; zaproponowane ceny netto nie będą podwyższane w toku realizacji zamówienia,
-
wyrażam zgodę na warunki płatności określone projekcie umowy/ zlecenia,
-
zrealizuję zamówienie w terminie określonym w Zaproszeniu do składania ofert,
-
zapoznałem/-am się z istotnymi postanowieniami zawartymi umowie/zleceniu i w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy/zlecenia na warunkach tam określonych, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
-
uważam się za związanego/-ą niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji warunków zamówienia,
-
posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wnioski, oświadczenia i zawiadomienia proszę kierować do:
imię i nazwisko osoby do kontaktu:______________________________________________
adres: _____________________________________________________________________
telefon: ____________________________________________________________________
faks:_______________________________________________________________________
e-mail: _____________________________________________________________________
..............................................................
(podpis Wykonawcy lub osoby upełnomocnionej)
wykaz adresów budynków do przeglądu (8kB)
* niepotrzebne skreślić
metryczka
Odpowiada za treść: Monika Momot – kierownik gospodarczy
Opublikował: Damian Pieniądz (7 października 2021, 10:27:36)
Ostatnia zmiana: Damian Pieniądz (12 listopada 2021, 14:27:05)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie w załączeniu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 605