Strona główna  >  Przetargi  >  Rozstrzygnięte  >  2017

zamówienie na:

USŁUGĘ stałego wsparcia, konserwacji, napraw, dozoru systemu informatycznego i monitoringu wizyjnego - zainstalowanego w budynku Bursy Szkolnej Nr 1 w Jeleniej Górze przy ulicy Kilińskiego 5/7.

zamawiający: Bursa Szkolna Nr 1 w Jeleniej Górze
tryb zamówienia: zapytanie cenowe
nr sprawy: 5/2017
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 30 sierpnia 2017  14:00
wynik postępowania: Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma Boostnet Jelenia Góra - 98 pkt, Connect-51,9 pkt, RBO-28,8 pkt, YAX-24,3 pkt. 



ZAPYTANIE CENOWE DOTYCZĄCE USŁUGI  
Stałego wsparcia, konserwacji, napraw, dozoru systemu informatycznego i monitoringu wizyjnego - zainstalowanego w budynku Bursy Szkolnej Nr 1 w Jeleniej Górze przy ulicy Kilińskiego 5/7. 

Usługa obejmuje następujący zakres czynności:

1. Opieka nad prawidłowym działaniem oprogramowania:
- księgowym (płatnik, księgowość kadry i finanse optivum - vulcan (Baza MS SQL)
- lokalny raport elektroniczny (Vmware linux suse MySQL + php)
- serwer plików Windows 2008 Server 
2.  Regularne dokonywanie kopii bezpieczeństwa danych.
3. Kontrole nad poprawną pracą komputerów – 20 sztuk komputerów, regularne czyszczenia, aktualizacje systemowe i antywirusowe .
4. Opieka nad siecią internetową (Dual Wan load balancing Mikrotik oraz Wifi Ubiquiti)
5. Opieka nad systemem monitoringu (23 kamery BCS/Dahua)
- czyszczenia i regulacje obiektywów kamer
- regularne sprawdzanie i aktualizacja oprogramowania
- kontrola nad akumulatorami w UPS
- łączny miesięczny czas przeznaczony na wsparcie, konserwację, naprawy, dozór systemu informatycznego i monitoringu wizyjnego wynosi 15 godzin miesięcznie.
Dyspozycyjność:
- czas reakcji na usterki związane z serwerem i oprogramowaniem księgowym - do 4h
- Czas reakcji na pozostałe zgłoszenia (problem z internetem, wadliwa praca komputera, awaria kamery) - do 24h
- Wsparcie telefoniczne zdalne Teamviewer v10
Umowa zostanie podpisana na jeden rok z możliwością przedłużenia na kolejny, w przypadku wyrażenia takie woli przez obie strony.

Termin składania ofert: 30 sierpnia 2017 roku do godziny 14:00 , osobiście lub drogą pocztową na adres Bursy (Bursa Szkolna Nr 1 w Jeleniej Górze ulica Kilińskiego 5/7, 58-500 Jelenia Góra), lub mailowo – na adres:  bursa1@jeleniagora.pl.
O wyborze oferty decyduje: 80% cena brutto wykonania usługi, 20% udokumentowane doświadczenie w serwisowaniu sieci komputerowych i monitoringu wizyjnego.

Krzysztof Raczek 
Dyrektor Bursy Szkolnej Nr1
w Jeleniej Górze


Odpowiada za treść: Krzysztof Raczek
Opublikował: Krzysztof Raczek (22 sierpnia 2017, 12:20:28)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Raczek (31 sierpnia 2017, 15:27:27)
Zmieniono: Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 107

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij