![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
stanowisko: |
Konserwator (pomoc rzemieślnika) |
miejsce pracy: | Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra |
termin składania dokumentów: | 11 lipca 2024 15:00 |

Dyrektor
Zespołu Szkół Przyrodniczo – Usługowych i Bursy Szkolnej
w
Jeleniej Górze ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra
ogłasza nabór na wolne stanowisko obsługi:
Konserwator (pomoc rzemieślnika)
I.
Miejsce wykonywania pracy:
Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej
w
Jeleniej Górze ul. Leśna 5. 58-560
Jelenia Góra
II. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat
III. Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony
IV.
Niezbędne wymagania
:
1)
obywatelstwo
polskie,
2)
wykształcenie
minimum zasadnicze, zawodowe o profilu technicznym (znajomość
podstaw
elektryki, hydrauliki, prac malarskich i
porządkowych),
3) brak przeciwwskazań do pracy na wysokości,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie i wykonywanie zadań na stanowisku konserwator,
7) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
8) umiejętność dobrej organizacji pracy.
V. Dodatkowe atuty :
1)
uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, wysokie
zaangażowanie w pracę, dyspozycyjność,
2) uprawnienia
elektryczne (w zakresie obsługi i konserwacji).
VI. Zakres wykonywanych zadań:
Wykonywanie prac naprawczo-remontowych na terenie obiektu ZSPUiBS w tym:
drobne prace elektryczne (naprawa i wymiana uszkodzonych gniazdek i kontaktów, żarówek),
prace związane z konserwacją urządzeń wodno – kanalizacyjnych (naprawa kranów, spłuczek, wymiana uszkodzonych elementów armatury łazienkowej, udrażnianie instalacji),
dbałość o prawidłowe funkcjonowanie elementów wyposażenia obiektu,
prace remontowo-malarskie w zakresie podstawowym (umiejętność gipsowania
i szpachlowania niewielkich ubytków powstających w trakcie eksploatacji budynku, podstawowe umiejętności malarskie),planowanie i przeprowadzenie prac remontowo – malarskich np. zakładanie i naprawa wykładziny podłogowej, malowanie pomieszczeń, drzwi i okien, wykonywanie drobnych napraw murarskich,
prace naprawcze związane ze sprzętem szkolnym (naprawa stolików, ławek, biurek, krzeseł, pozostałego wyposażenia meblowego),
pomoc pozostałym członkom personelu obsługi przy cięższych pracach porządkowych
i remontach w czasie ferii i wakacji (przesuwanie ciężkich szaf, mebli itp.),prace porządkowe wokół obejścia szkoły: sprzątanie śmieci, grabienie liści, odśnieżanie, posypywanie solą i piaskiem powierzchni chodników i parkingów, koszenie trawników,
obsługa elektronarzędzi,
znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie realizacji zadań i obowiązków służbowych, w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz przepisów sanitarnych,
dbanie o stan techniczny powierzonego sprzętu i mienia,
utrzymywanie porządku w pomieszczeniach przynależnych konserwatorowi,
wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Gospodarczego,
zgłaszanie wszelkich zauważonych nieprawidłowości stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu.
VII. Wymagane dokumenty :
1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
2) oświadczenie dla kandydata (osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
3) kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż pracy
4) kopia świadectwa ukończenia ostatniej szkoły
5) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach – zaświadczenia o
ukończonych kursach, szkoleniach itp.
6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww.
stanowisku
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (osoba, której w wyniku
zakończenia procedury naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia – przedstawia
informację z Krajowego Rejestru Karnego)
8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
VIII.
Termin,
sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane
dokumenty aplikacyjne
można
składać:
- osobiście w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00 w sekretariacie ZSPUiBS w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ Nabór na stanowisko konserwatora w Zespole Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze”;
- przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres : Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra, z dopiskiem „ Nabór na stanowisko konserwatora w Zespole Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze”;
w terminie do 11.07.2024 r. do godz. 15:00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do sekretariatu szkoły. Oferty zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie BIP ZSPUiBS https://edukacja.bip.jeleniagora.pl/?app=szkoly_placowki&nid=34
W ciągu 14 dni od rozstrzygnięcia naboru należy odebrać złożone dokumenty, w przypadku nieodebrania – będą one komisyjnie zniszczone.
O
terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat zostanie powiadomiony
telefonicznie.
Dyrektor Zespołu Szkół- Przyrodniczo Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze
Agnieszka Samerdak
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra reprezentowany przez Dyrektora;
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@zspu.jgora.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu
związanym z przeprowadzeniem naboru na wolne stanowisko obsługi zgodnie z ustawą
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione uprawnionym służbom i organom
administracji publicznej, tylko jeśli przepisy ustaw to nakazują lub na to pozwalają;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 14 dni roboczych od daty
zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej,
a w przypadku pięciu najlepszych kandydatów przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania
stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór;
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego w rozumieniu
określonym w przepisach RODO;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Zakres każdego z w/w praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać wynikają
z przepisów z zakresu ochrony danych osobowych (RODO i przepisów krajowych).
To, z którego uprawnienia będzie można skorzystać będzie przedmiotem rozstrzygnięcia przez
Administratora w ramach rozpatrywania ewentualnego wniosku o skorzystanie, z któregoś
z ww. praw.
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Matusiak (28 czerwca 2024)
Opublikował: Agnieszka Samerdak (28 czerwca 2024, 10:52:58)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 684