zamówienie na:

zakup traktora ogrodowego

zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze
tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
nr sprawy: 1/2024
wartość: ponizej 130.000 zł netto
termin składania ofert: 28 listopada 2024  12:00
wynik postępowania: Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma P.H.U.ARAN Arkadiusz Wypiór 





Jelenia Góra, dnia 14.11.2024 r.
 
 
 
Zapytanie ofertowe
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze zaprasza do złożenia oferty na dostawę traktorka ogrodowego
 
 
1.      Nazwa oraz adres Zamawiającego:
 
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze
ul. Kamiennogórska 9,
58-570 Jelenia Góra.
NIP: 611-27-27-124   
e-mail: sp15@sobieszow.pl
2.      Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn.zm.)                       dla zamówień których wartość nie przekracza 130 000,00 zł.
 
3.      Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup traktorka ogrodowego”.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej - traktorek ogrodowy.
Wymagania techniczne:
-  kosiarka – traktorek nowy, nie posiadający wad i oznak użytkowania
-  powierzchnia trawnika – 6.000 m²
-  szerokość koszenia – min. 95 cm
-  centralna regulacja wysokość koszenia – minimalnego nie więcej jak 40 mm, maksymalnego nie mniej niż 100 mm
-  pojemność kosza na trawę – min. 240 l, możliwość pracy bez kosza
-  skrzynia biegów – hydrostatyczna
-  typ silnika – czterosuwowy, spalinowy
-  moc silnika – min. 10,0 kW
-  możliwość dołączenia dodatkowych akcesoriów – pług śnieżny
-  możliwość dołączenia dodatkowych akcesoriów (zaczep holowniczy) –  przyczepka
-  zestaw do mulczowania
-  zestaw do ładowania konserwacyjnego akumulatora
-  możliwość regulacji wysokości pozycji amortyzowanego fotela
-  max. długość 250 cm, max. szerokość 120 cm
-  okres gwarancji min. 24 miesiące bez wyłączeń, liczone od daty dostawy
-  serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z odbiorem i zwrotem sprzętu z siedziby zamawiającego
-  instrukcja obsługi w języku polskim
-  szkolenie z obsługi bieżącej i konserwacji w siedzibie Zamawiającego do wskazanych przez Zamawiającego pracowników.
 

 
4.      Termin i miejsce wykonania zamówienia:
 
do dnia 06.12.2024 r.

 
Dostawa: Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra
Dostawa, transport, przegląd, szkolenie i pierwsze uruchomienie na koszt Wykonawcy.
5.      Kryterium wyboru oferty cenowej
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie: cena brutto.
 
Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT – dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 
 
6.      Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami
a)      Sprawy merytoryczne: 
Dyrektor Szkoły Podstawowej -  tel. 502 711 686
lub Ewa Potkańska  - tel. 609 558 000 – procedura
 
7.      Opis sposobu przygotowania oferty:
a)      Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
b)      W ofercie należy podać całkowity koszt brutto dostawy całości zamówienia ofertowego uwzględniając koszt wszystkich wymagań wskazanych w zapytaniu ofertowym                                  i w projekcie umowy.
c)      Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
d)     Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznacznie opisaną ofertę.
e)      Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, pismem czytelnym, trwałym środkiem pisarskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym  nie biorą udziału  w postępowaniu.
f)       Do formularza oferty należy dołączyć kartę katalogową oferowanego produktu.
 
 
8.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a)        Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
b)       Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty.
 
9.      Termin i miejsce składania ofert :
a)        Termin składania ofert upływa z dniem 28.11.2024 r. o godz. 15:00 Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty e–mailem na adres sp15@sobieszow.pl
Ofertę należy przesłać lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego na adres:  
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra
 
  Oferta na : „Zakup traktorka ogrodowego”   NIE OTWIERAĆ PRZED 28.11.2024 r. GODZ. 1500.  
b)        Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, do wezwania wybranych oferentów w celu wyjaśnień i weryfikacji złożonych ofert oraz przeprowadzenia dodatkowych rozmów w siedzibie Zamawiającego.
 
 
10.  Opis sposobu obliczenia ceny
a)      Cenę ofertową podaje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
b)      Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w zapytaniu ofertowym.
 
11.  Powiadomienie wykonawców o wynikach:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
12.  Unieważnienie postępowania
1)      Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku gdy:
a)      nie wpłynęła co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu,
b)      cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
c)      wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d)     postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
2)      Zamawiający może również unieważnić postępowanie z innych powodów niż wymienione w ust. 1.
3)      Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
4)      O unieważnieniu postępowania Zamawiający ma obowiązek zawiadomić wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając faktyczne uzasadnienie.
 

 
 
 
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
załącznik Załącznik nr 1 (44kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Agnieszk Zoldi
Opublikował: Agnieszka Zoldi (14 listopada 2024, 10:19:23)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Zoldi (3 grudnia 2024, 11:36:51)
Zmieniono: rozstrzygnięcie oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 612