![]() |
zamówienie na: |
zakup traktora ogrodowego |
zamawiający: | Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze |
tryb zamówienia: | zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | 1/2024 |
wartość: | ponizej 130.000 zł netto |
termin składania ofert: | 28 listopada 2024 12:00 |
wynik postępowania: | Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma P.H.U.ARAN Arkadiusz Wypiór |

Jelenia Góra, dnia 14.11.2024 r.
Zapytanie ofertowe
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze zaprasza do złożenia oferty na dostawę traktorka ogrodowego
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze
ul. Kamiennogórska 9,
58-570 Jelenia Góra.
NIP: 611-27-27-124
e-mail: sp15@sobieszow.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn.zm.) dla zamówień których wartość nie przekracza 130 000,00 zł.
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup traktorka ogrodowego”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej - traktorek ogrodowy.
Wymagania techniczne:
- kosiarka – traktorek nowy, nie posiadający wad i oznak użytkowania
- powierzchnia trawnika – 6.000 m²
- szerokość koszenia – min. 95 cm
- centralna regulacja wysokość koszenia – minimalnego nie więcej jak 40 mm, maksymalnego nie mniej niż 100 mm
- pojemność kosza na trawę – min. 240 l, możliwość pracy bez kosza
- skrzynia biegów – hydrostatyczna
- typ silnika – czterosuwowy, spalinowy
- moc silnika – min. 10,0 kW
- możliwość dołączenia dodatkowych akcesoriów – pług śnieżny
- możliwość dołączenia dodatkowych akcesoriów (zaczep holowniczy) – przyczepka
- zestaw do mulczowania
- zestaw do ładowania konserwacyjnego akumulatora
- możliwość regulacji wysokości pozycji amortyzowanego fotela
- max. długość 250 cm, max. szerokość 120 cm
- okres gwarancji min. 24 miesiące bez wyłączeń, liczone od daty dostawy
- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z odbiorem i zwrotem sprzętu z siedziby zamawiającego
- instrukcja obsługi w języku polskim
- szkolenie z obsługi bieżącej i konserwacji w siedzibie Zamawiającego do wskazanych przez Zamawiającego pracowników.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
do dnia 06.12.2024 r.
Dostawa: Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra
Dostawa, transport, przegląd, szkolenie i pierwsze uruchomienie na koszt Wykonawcy.
5. Kryterium wyboru oferty cenowej
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie: cena brutto.
Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT – dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT. Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami
a) Sprawy merytoryczne:
Dyrektor Szkoły Podstawowej - tel. 502 711 686
lub Ewa Potkańska - tel. 609 558 000 – procedura
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
b) W ofercie należy podać całkowity koszt brutto dostawy całości zamówienia ofertowego uwzględniając koszt wszystkich wymagań wskazanych w zapytaniu ofertowym i w projekcie umowy.
c) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
d) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznacznie opisaną ofertę.
e) Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, pismem czytelnym, trwałym środkiem pisarskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym nie biorą udziału w postępowaniu.
f) Do formularza oferty należy dołączyć kartę katalogową oferowanego produktu.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
a) Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty.
9. Termin i miejsce składania ofert :
a) Termin składania ofert upływa z dniem 28.11.2024 r. o godz. 15:00 Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty e–mailem na adres sp15@sobieszow.pl
Ofertę należy przesłać lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego na adres:
Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra
Oferta na : „Zakup traktorka ogrodowego” NIE OTWIERAĆ PRZED 28.11.2024 r. GODZ. 1500.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, do wezwania wybranych oferentów w celu wyjaśnień i weryfikacji złożonych ofert oraz przeprowadzenia dodatkowych rozmów w siedzibie Zamawiającego.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
a) Cenę ofertową podaje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
b) Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w zapytaniu ofertowym.
11. Powiadomienie wykonawców o wynikach:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
12. Unieważnienie postępowania
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku gdy:
a) nie wpłynęła co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
2) Zamawiający może również unieważnić postępowanie z innych powodów niż wymienione w ust. 1.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
4) O unieważnieniu postępowania Zamawiający ma obowiązek zawiadomić wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając faktyczne uzasadnienie.
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
załącznik Załącznik nr 1 (44kB)

metryczka
Odpowiada za treść: Agnieszk Zoldi
Opublikował: Agnieszka Zoldi (14 listopada 2024, 10:19:23)
Ostatnia zmiana: Agnieszka Zoldi (3 grudnia 2024, 11:36:51)
Zmieniono: rozstrzygnięcie oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 612