![]() |
zamówienie na: |
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę oleju opałowego do potrzeb c.o. w ilości około 25.000 litrów na 1 rok wraz z transportem do Sp 15 w Jeleniej Górze, ul. Kamiennogórska 9 |
zamawiający: | Szkoła Podstawowa Nr 15 w Jeleniej Górze |
tryb zamówienia: | zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | 2/2024 |
wartość: | do 130.000.00 zł netto |
termin składania ofert: | 13 grudnia 2024 14:00 |
wynik postępowania: | Otrzymano oferty: Gazpetrol sp.z.o.o Kąty Wrocławskie ul. 1- go Maja 90 oraz P.H.U Muller B.H.R.Muller. U.Jarosz Spółka Jawna Kowary ul. 1-go Maja 82 a. Wybrano najkorzystniejszą ofertę P.H.U.MULLER B.H.R. MULLER, U.Jarosz Spółka Jawna Kowary |

Jelenia Góra, 03.12.2024 r.
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
na dostawę oleju opałowego do potrzeb c. o. w ilości około 25.000 litrów / na 1 rok
wraz z transportem do Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jeleniej Górze przy
ul. Kamiennogórskiej 9
Wymagania techniczne
- świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające:
a) wartość opałową nie niższą jak 42,6 MJ / kg,
b) zawartość siarki nie większą niż 0,10 % m/m
c) gęstość maksymalnie 860 kg / m ³
d) zanieczyszczenia stałe maksymalnie 24 mg / k
e) lepkość klimatyczna w temp.200C 6 mm2 / s
Informacje ogólne
1. Oferent jest zobowiązany do określenia ceny za 1 litr (łącznie z podatkiem VAT i transportem) do Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jeleniej Górze.
2. Jednorazowa dostawa wielkości do 5.000 l, zamówienie złożone będzie z trzydniowym wyprzedzeniem dostawy.
3. Pożądany termin realizacji:
- rozpoczęcie od 01.01.2025 r.
- zakończenie do 31.12.2025 r.
4. Dostawca jest zobowiązany do złożenia:
a) oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy z 29.01.2004 r. (tekst jednolity D.U. 2024 poz. 1320 z dnia 30 sierpnia 2024 r.).
b) aktualnego dokumentu uprawniającego do występowania w obrocie prawnym
w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
c) posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
d) Dokumenty wymienione w pkt. 4 winny być złożone wraz z ofertą.
4.1.Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, mogą być przedstawione w formie oryginału
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta tj. przez osobę upoważnioną do jej reprezentowania.
4.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie budzić wątpliwości do jej prawdziwości.
4.3.Oferta winna być bez skreśleń, poprawianych błędów, napisana w sposób czytelny
i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta.
W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki .
4.4.Złożona oferta jest jawna, z wyłączeniem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
a oferent składając ją zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
5. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o jedyne kryterium
to jest najniższą cenę [brutto] za dostawę 1 litra oleju opałowego. Oferent, którego oferta okaże się najkorzystniejsza zobowiązany będzie do podpisania umowy.
6. Zamawiający (odbiorca oleju opałowego) ma prawo do pobrania w obecności przedstawiciela dostawcy, próbki z dostarczonej partii oleju – celem sprawdzenia jej jakości. W przypadku kiedy badania nie potwierdzą jakości oleju opałowego wymaganej jako minimalnej w niniejszym postępowaniu, dostawca zostanie obciążony poniesionymi przez zamawiającego kosztami badania.
7. Dostawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do dostarczania oleju opałowego wyłącznie w cysternach posiadających zalegalizowany licznik do pomiaru wydanej ilości paliwa, jak również do każdorazowego przedkładania świadectwa jakości dostarczonej partii oleju opałowego.
8. Osobą odpowiedzialną za udzielenie wyjaśnień jest Pani Ewa Potkańska
75 755 33 42.
9. Ofertę w zamkniętej w sposób trwały kopercie oznaczonej hasłem „SP Nr 15 - olej” – należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jeleniej Górze przy
ul. Kamiennogórskiej 9 do dnia 13.12.2024 r. godzina 14.00 lub przesłać mailem na adres szkoły: jgsp15@wp.pl
10. Informacje o wynikach postępowania zostanie przesłana elektronicznie lub drogą pocztową na adres wskazany przez uczestnika postępowania.
metryczka
Odpowiada za treść: Agnieszk Zoldi
Opublikował: Agnieszka Zoldi (3 grudnia 2024, 13:38:27)
Ostatnia zmiana: Agnieszka Zoldi (18 grudnia 2024, 08:41:20)
Zmieniono: rozstrzygnięcie zapytania ofertowego
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 585